کتاب نه به نه در فروش بیمههای عمر به نویسندگی حمید امامی به شما میگوید که چرا شما بیمه عمر میفروشید و چرا مردم بیمه عمر میخرند؟
گسترش روزافزون شبکهی فروش بیمه در کشور در ۱۰ سال اخیر، ضرورت توسعه و ترویج آموزشهای مدرن را میطلبد. افزایش تعداد شرکتهای خصوصی و اعطای نمایندگی به صورت گسترده از سوی شرکتهای بیمه، کمبود نیروهای با تجربه در شبکهی فروش بیمه، رقابتهای ناسالم، فروشهای غیرحرفهای و بعضا زیر پا گذاشتن اخلاقیات برای بقا در صحنهی رقابت، سبب ایجاد نگرانی برای دلسوختگان بیمه شده است.
اگر نقشهی ذهن مشتری را به خوبی مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم، متوجه میشویم که سه گام یا مرحلهی اساسی در این نقشه وجود دارد که شامل ویژگیها، منافع و ارزشهای نهایی هستند.
کتاب نه به نه در فروش بیمههای عمر شامل 3 فصل به نامهای «چرا نه میشنویم؟»، «پاسخ به اعتراضات مشتری» و «تجربیات خود من» میشود. آگاهی از این که چرا مردم بیمهی عمر میخرند و چرا شما آن را میفروشید، بسیار مهمتر از این است که بدانید چگونه بیمه بفروشید. یکی از مشکلات اصلی شرکتهای بیمه و شبکهی فروش آنها این است که نمیدانند چرا مردم باید محصولاتشان را بخرند. احتمالا فروشندگان بیمه با پاسخهایی از قبیل «خوب است ولی پول ندارم»، «من بیمه عمر دارم»، «اجازه بدهید فکر کنم»، «تا 30 سال دیگر چه کسی مرده و چه کسی زنده است» و ... زیاد برخورد داشتهاند. کتاب نه به نه در فروش بیمههای عمر میتواند راهکارهایی کاملا موثر و کارامد برای متقاعدکردن مشتریان ناراضی یا بیمیل نسبت به بیمه عمر در اختیار شما بگذارد.
با خواندن این کتاب و به کار بستن توصیهها و دستورالعملهای آن میتوانید فروش بیمه عمر خود را چند برابر کنید و در حرفهی خود تبدیل به فردی موفق شوید.
فصل اول: چرا نه میشنویم؟
فصل دوم: پاسخ به اعتراضات مشتری
فصل سوم: تجربیات خود من
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا